Anmälan till Laxacupen!
Halmstads Bollklubb
Välkommen till HBK Ungdom!

Här finner du information om vår verksamhet från de yngsta grupperna i Fotbollsskolan upp till klubbens P19.

För mer info om lagen gå in på lagsidorna.

Laxacupen 2024
2024-02-20 09:29

Vår egen ungdomsturnering Laxacupen går i år av stapeln 25-28 Juli.

Turneringen som grundades 1980 har blivit en självklar återkommande del för många av våra gästande föreningar. Med ca halvåret kvar till första avspark har vi redan 178 lag anmälda och går mot deltagarrekord.

Det har varit bra tryck i anmälningarna och flera av våra klasser håller på att fyllas upp redan nu.

Kul att så många vill vara en del av vår turnering i sommar! I Laxacupen deltar spelare mellan 11-15/16 år.

Anmälan stänger 20 maj (länk till hemsidan nedan)

www.laxacupen.se

Vill du bli en del av framtidens HBK?
2023-11-20 16:23

HBK Ungdom öppnar upp för fler ledare i olika roller inom vår ungdomsverksamhet!

Vår ambition är att alltid skapa bästa möjliga förutsättningar för utbildning av fotbollsspelare i Halmstad och som ledare har du en av de viktigaste rollerna i det arbetet.  Vi erbjuder kontinuerligt ett tränarutbildningsprogram som utvecklar ditt ledarskap steg för steg. Är du en person som älskar fotboll, vill utveckla ditt ledarskap i en bra träningsmiljö där vi utbildar barn och ungdomar inom såväl bredd- som elitförberedande fotboll? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss i HBK. Kontakta Ungdomsansvarig Stefan Mildaeus på epost stefan@hbk.se vid intresse och ev. frågor.

Ladda ner medlemsappen!
Nyheter från våra lag