Anmälan till Laxacupen!
Fotboll
Utprovning 30/1 av träningskläder på Sportringen
2023-01-18 20:52

Hej, nu är det dags att prova ut träningskläder! Alla lag får en specifik dag då man ska prova ut och beställa kläderna, vårt lag har fått 30/1 (vecka 5).

Som vanligt ingår ett ”paket” träningskläder i den träningsavgift som man betalar till HBK (träningsavgift faktureras under februari). Respektive paket per lagtillhörighet förmedlas på plats av Sportringen.

Nedan info kommer från Sportringen, där finner ni även öppettiderna.

Välkomna till årets utprovning av träningskläder hos oss på Sportringen Halmstad City.

Utprovningen sker lagvis. Varje lag har en dag som är deras utprovningsdag (P14 har 30/1). Det är då möjligt att besöka oss under våra öppettider. Våra öppettider hittar du längre ner.

Beställningen av kläderna kommer ske lagvis. Beställning kommer gå iväg till Puma måndag

morgon v.6. Vi ber er respektera tiderna i den mån det går. Beställningar som inkommer efter

detta kommer levereras senare.

Ni har som vanligt 15% på det ni väljer att köpa till. Bra att ha är extra strumpor och en extra

träningströja.

Om du av någon anledning har förhinder att besöka oss på lagets utsatta tid ber vi dig kontakta oss på halmstad@sportringen.se , märk ditt mejl med ”HBK utprovning”.

I samband med utprovningsveckorna erbjuder vi 20% rabatt på Puma fotbollsskor (gäller ordinarie priser).

Öppettider i butiken:

Vardagar: 10-18