Anmälan till Laxacupen!
Utprovning av nya träningskläder
2023-01-20 21:33

Hej,

Välkomna till årets utprovning av träningskläder hos oss på Sportringen Halmstad City.

Utprovningen sker lagvis. Varje lag har en dag som är deras utprovningsdag. Det är då möjligt att besöka oss under våra öppettider. Ditt lags dag samt våra öppettider hittar du längre ner.

Beställningen av kläderna kommer ske lagvis. Beställning kommer gå iväg till Puma måndag morgon v.6. Vi ber er respektera tiderna i den mån det går. Beställningar som inkommer efter detta kommer levereras senare.

Ni har som vanligt 15% på det ni väljer att köpa till. Bra att ha är extra strumpor och en extra träningströja.
Om du av någon anledning har förhinder att besöka oss på lagets utsatta tid ber vi dig kontakta oss på halmstad@sportringen.se , märk ditt mejl med ”HBK utprovning”.

I samband med utprovningsveckorna erbjuder vi 20% rabatt på Puma fotbollsskor (gäller ordinarie pris)

Vi i P11 är välkomna in på måndag  den 23/1 mellan kl10-18

/Ledarna